ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
واقعا من اگر بروم سواحل لس آنجلس تا در کنار دخترهای مو بلوند و نجیب (!!) آمریکایی دل به دریا بزنم در همان لحظه ای که بنده از اتومبیل پورشه خود پیاده بشوم و عینک دودی ام را در صحنه ای آهسته از چشم بردارم، آب دریا در چشم به هم زدنی خواهد خشکید! و لذا باید همیشه در صندوق پورشه خود یک آفتابه آب داشته باشم!!!
حالا قضیه چیست؟ همین که من رفتم گوشی هوشمند خریدم تا سرُ سامانی به کسب و کار و سایتهای اینترنتی ام بدهم گوگل برداشته میگوید میخواهیم تبلیغات را برای موبایل ها زیاد کنیم...
شانس را می بینید؟!
کاربرانی که با استفاده از گوشی و تبلت به جستوجوگر گوگل متصل شوند، از این پس شاهد نمایش تبلیغات گستردهای خواهند بود.
گوگل هفته گذشته نظام تبلیغاتی خود را تغییر داد و اعلام کرد شیوههای جدیدی را برای تبلیغات خودرو، هتلها و خرید و فروش و رهن خانه در نظر گرفته است.
با توجه به تسلط گوشیهای هوشمند بر بازار فناوری، گوگل به این نتیجه رسیده که باید برای سازماندهی درآمدهای تبلیغاتی خود توجه بیشتری به این حوزه داشته باشد.
جری دیشلر معاون مدیر محصولات گوگل اظهار داشته که جستجو در این موتور جستجوگر با استفاده از گوشی در ده کشور از میزان جستجو با استفاده از رایانههای رومیزی پیشی گرفته است.
از جمله این کشورها میتوان به آمریکا، کانادا و ژاپن اشاره کرد.
گوگل مدعی است از این طریق قصد دارد پاسخگوی نیازهای کاربران بوده و نمایش آگهیهای مرتبط با سلیقه و نیاز هر فرد را تسهیل نماید.
این شیوه جدید تبلیغاتی مبتنی بر نمایش مجموعهای از عکسها، ارائه جزئیات فراوان در مورد هر سوژه تبلیغاتی و نمایش اطلاعات تماس نزدیکترین افراد و مؤسساتی است که خدمات مورد نظر را ارائه میدهند.
در مورد تبلیغات مربوط به هتلها اطلاعات دیگری همچون نرخ کرایه اتاقها، تعداد اتاقهای در دسترس، آدرس دقیق عکسها و نظرات دیگر افراد قابل دسترس است.
ارتقای ابزار Google Compare هم مقایسه خدمات بیمهای و هزینههای آنها را ممکن کرده است.