دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

تا حالا هفتصد میلیون آیفون فروخته شده!

تا به حال 700 میلیون تا آیفون فروخته شده است! وقتی به این فکر میکنم که تا به حال 10 درصد از جمعیت جهان یعنی از هر 10 نفر یک نفر آیفون خریده و من نتوانستم بخرم یاد شعری میفتم که در زیر با هم میخوانیم. من دیگه حرفی ندارم!


وای! دارم آتیش میگیرم ، دیگه از غصه و غم ، دلم میخواد بمیرم.
وای! اگه آیفون بگیرم ، براش پروانه میشم ، ازش جدا نمیشم.


باقی بقایتان!!





 

 


کمپانی اپل در مراسمی که امروز به مناسبت معرفی نسل جدید مک‌بوک ایر ترتیب داده بود اعلام کرد که از سال 2007 و عرضه اولین گوشی هوشمند آیفون تا کنون بیش از 700 میلیون از این دستگاه به فروش رسیده است.
این آمار چیزی فراتر از انتظاری بود که تحلیلگران از میزان فروش آیفون پیش‌بینی می‌کردند.

بر اساس اعلام موسسه آماری KGI، میزان رشد فروش آیفون هر سال بیش از 49 درصد است، این در حالیست که متوسط رشد فروش سایر دستگاه‌های ساخت اپل حدود 26 درصد در سال می‌باشد.
این رشد فروش باعث شده که کوپرتینویی‌ها در سه ماه گذشته حدود 73میلیون نسخه آیفون بفروشند.
لازم به ذکر است که مدیرعامل اپل تیم کوک، در این مراسم هیچ‌گونه آماری از میزان فروش آیپد و مک‌بوک‎های این کمپانی منتشر نکرده است، اما تحلیل گران بر این عقیده‌اند که میزان رشد فروش آیفون‌های 6 و 6 پلاس طی ماه‌های آینده ادامه پیدا خواهد کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد