دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

تعجب شهیندخت مولاوردی از سرعت اینترنت در آمریکا!

این خانم که نماش شهیندخت مولاوردی است و شغلش معاون رئیس جمهور در امور زنان ، رفته نیویورک در آمریکا تا در یک اجلاسی شرکت کند. حالا در آنجا رفته روی فیسبوک خودش و بعد دیده بعععلهههه... چه سرعتی! یعنی اینترنت سرعتش خیلی زیاد بوده و حتی از یوز ایرانی (موتور جستجو!) هم بیشتر!

حالا اونجا هم ایشون با فیلتر شکن رفته فیسبوک یا نه را نمیدانیم اما دو نگرانی به وجود میآید با این اوصاف: 1- دل نکندن از اینترنت سرعت بالا و شرکت نکردن در اجلاس!  2- بازنگشتن به ایران و ماندن در آمریکا به خاطر اینترنت!!

بنده چون خودم تجربه دارم میگویم. یک بار رفتم کارت ورود به جلسه دانشگاه را بگیرم بعد صاحب کافی نتی آمد داخل گفت: زنم زایید! همه امروز اینترنت رایگان مهمون من! آقا خلاصه سرتون را درد نیارم. بنده سرجلسه امتحان حاضر نشدم...




  



معاون رییس جمهوری ایران در امور زنان و خانواده که برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن(پکن+۲۰) روز یکشنبه وارد نیویورک شده است به برنامه‌های خود در این اجلاس اشاره کرد.


 شهیندخت مولاوردی به دنبال ورود به نیویورک در صفحه فیس‌بوک خود در ارتباط با این اجلاس نوشت:
امروز اولین روز اقامت در نیویورک است و همراهان در حال آماده شدن برای دریافت کارت ورود به اجلاس هستند که به دلیل زیادی شرکت کنندگان صف‌های طولانی هم دارد.
اجلاس رسما از فردا آغاز می شود و امروز روز جهانی زن است و نهاد زنان ملل متحد امسال را توانمندسازی زنان توانمندسازی بشریت نامگذاری کرده است.
همچنین نشست یک روزه پارلمانی با حضور نمایندگان مجالس قانونگذاری کشورها ١١مارس برگزار خواهد شد که از ایران دو نفر از خانم های نماینده شرکت خواهند داشت. عنوان این نشست پارلمان‌ها برای برابری جنسیتی، أولویت‌های پکن +٢٠ و فراتر از آن أعلام شده است.
انجام حدود ١٠ ملاقات و دیدارهای دوجانبه در حاشیه اجلاس و شرکت در صبحانه کاری عالی‌رتبه به میزبانی مدیر اجرایی نهاد زنان ملل متحد از سایر برنامه‌های هیئت دولتی ایران است.
تفصیل برنامه‌ها را به مرور اطلاع‌رسانی خواهم کرد با اینکه خواب از سرمان پریده و سرعت اینترنت هم وسوسه‌انگیز است این مقدار برای امروز کفایت می‌کند...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد