دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

شارژر های کوچک تر و سبک تر و پرتوان تر!!

به تازگی شارژر هایی ساخته شده که خیلی کوچک هستند و به طور همزمان میتوانند سه تا گجت را شارژ کنند. واقعا این دنیای تکنولوژی روز به روز دارد کامل تر میشود. من از آنجایی که آدم کمال گرایی هستم منتظر بودم تا وقتی همه چیز تکمیل شد بروم یک گجت باحال بخرم و حالا فکر میکنم موقع اش است.

اما مشکلی که پیش میآید این است که بنده پول ندارم! یعنی همه چیز کامل است ها؟ و گوشی مورد علاقه ام را انختاب کردم ها؟ فقط پول ندارم. فقط همین یه مشکل کوچک!! واقعا مسئولان چیکار میکنند؟ پیگیری کنید لطفا...





 

 


شارژرها در سفر همیشه جای زیادی را اشغال می کنند و باعث اعصاب خردی می شوند. بزرگترین شارژرها مخصوص لپ تاپ هستند که حمل و نقل آن ها نیز بسیار سخت است ولی با جدیدترین محصول "زولت" همه مشکلات تمام شده است.


"زولت" یک شارژر جدید و کوچک است که مخصوص لپ تاپ ها ساخته شد ولی می تواند دستگاه های دیجیتالی دیگر را نیز با قدرت شارژ کرده و کار همه دستگاه ها را راه بیاندازد.




این شارژر 4 برابر کوچکتر و 3 برابر سبک تر از نمونه های معمولی موجود است. بر روی بدنه این دستگاه کوچک سه درگاه USB وجود دارد که همزمان می تواند 3 دستگاه را شارژ کند و یک سیم هم مخصوص لپ تاپ دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد