دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

گوگل دامنه یک سایت را 100 میلیارد تومان خرید!

گوگل باز هم حماسه افرید! گوگلی های احمق رفتند یک دامنه خریدند با قیمت 100 میلیارد تومان! بله. 100 میلیارد تومان. دقت کنید که فقط یک دامنه خریدند و نه یک سایت!

بنده از همین تریبون مفتی اعلام میکنم که گوگل اگر میخواهد میتواند دامین سایت تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) را با قیمت نازل یک میلیارد بخرد تا بنده ابتدا بروم سربازی ام را بخرم! سپس یک آیفون بخرم. بعد یک خانه بخرم. بعدش یک ماشین پژو 206 بخرم. بعد یک کتابخانه بزرگ با کلی کتاب و در آخر هم اوقات فراقتم را تفننی بیایم در سایتی مثل تک شو کلیک مطلب بنویسم!

یعنی همه اینها رویا بود؟!

خدا یک عقلی به گوگل بدهد و یک پولی به من تا به رویاهایم جامه عمل بپوشانم!


 

 


گوگل برای خرید دامنه .app در مزایده‌ای که به همین منظور برگزار شد رقم قابل توجه ۲۵ میلیون دلار را پرداخت کرده است. این بالاترین رقمی است که تا به حال برای چنین کاری پرداخت شده است.
مسئولیت رسیدگی به اموری از این دست بر عهده سازمان آیکان است و این پسوند در زمینه اسامی دامنه سطح بالا یا generic Top Level Domains (gTLD) طبقه‌بندی شده است.
شرکت Charleston Road Registry وابسته به گوگل که مالکیت دامنه یاد شده را در اختیار گرفته می‌گوید برنامه‌های متنوعی برای اداره آن خواهد داشت.
از تازه‌ترین اسامی دامنه به فروش رفته درروزهای اخیر می‌توان به baby، .tech، .salon و VIP اشاره کرد.
هر یک از این اسامی دامنه با توجه به نام‌هایی که دارند برای راه‌اندازی وب سایت‌های خاصی به کار گرفته می‌شوند.
گوگل قصد دارد دامنه .app را در اختیار توسعه دهندگان برنامه‌های همراه قرار دهد تا آنها بتوانند وب سایت هایی برای افزایش تعداد کاربران برنامه‌های همراه راه‌اندازی کنند.
کاربران نیز با مراجعه به این سایت‌ها خواهند توانست برنامه‌های همراه محبوب خود را بیابند.
گفتنی است دامنه .baby‌ هم توسط شرکت دارویی Johnson & Johnson با پرداخت سه میلیون دلار خریداری شده و سایت‌هایی در مورد محصولات مرتبط با بچه ها و کودکان از این طریق راه‌اندازی خواهد شد.
شرکت دیگری به نام Dot Tech LLC هم دامنه .tech را با پرداخت ۶ میلیون و ۷۶۰ هزار دلار خریده تا از این طریق وب سایت‌های مربوط به فناوری سازماندهی شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد