دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

تعداد تبلیغ دهنده ها به فیسبوک از مرز دو میلیون نفر هم گذشت.

تعداد تبلیغ دهندگان به سایت فیسبوک به دو میلیون نفر رسید و مارک زاکربرگ جان هم یک پارتی به همین مناسبت برگزار کرد! البته مارک و تبلیغ دهندگانش نمیدانند که 70 میلیون ایرانی تا به حال حسابی از خجالت عمه های آن دو میلیون تبلیغ دهنده + مارکزاکربرگ درآمده اند!

به هر حال غربی های توآلت فرنگی هستند و مغز های دون پایه ای دارند این رفقا و نمی فهمند و از قوه ی عقل بهره ای نبردند دیگر!





 

 



فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.
فیس‌بوک در نرم‌افزار موبایلی خود این امکان را برای کاربران و تبلیغ دهندگان ایجاد کرده که تبلیغات خود را مدیریت کنند.
دان لوی - نایب رییس بازاریابی جهانی و مشاغل کوچک فیس‌بوک - اعلام کرد: تعداد مشاغل و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه سپرده‌اند در یک سال و نیم گذشته دو برابر شده است.
لوی به خبرگزاری فرانسه گفت: ما فکر می‌کنیم این یک نشانه آشکار از تعهد ما در کمک به مشاغل کوچک است. آنها در حال منفعت رساندن به اقتصاد منطقه خود و جهان هستند.
به گفته او نرم‌افزار جدید مدیریت تبلیغات فیس‌بوک به تبلیغ کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را از گوشی موبایل کنترل کنند.
مارک زوکربرگ - مدیرعامل فیس‌بوک - و شریل ساندبرگ از روسای این شبکه اجتماعی اعلام کردند که نرم افزار کنترل تبلیغات برای دستگاه‌های اپل تا دو هفته آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد.
زوکربرگ و ساندبرگ با اشاره به مشاغلی که از فیس‌بوک برای تبلیغات استفاده می‌کنند گفت: اکنون زمان جشن گرفتن برای تمام مشاغل معتبری است که برای خود ارزش قائل هستند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد