دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

روش هکی که شبیه به خصلت ایرانی هاست!

یک بدافزاری پیدا شده که گوشی اندروید را در حالتی شبیه به خاموشی قرارش میدهد و بعد هک میکند آن را! با این حساب کاملا مشخص است که سازندگان این بدافزار ایرانی هستند و شکی در این نیست. میپرسید چطور؟ بنده عرض میکنم خدمتتان!

این را هر دانش آموز دون پایه ایرانی از بدو تولد می آموزد که کتاب را بگذارد جلوی صورتش و بخوابد تا بقیه (پدر و مادر و مخصوصا خواهر فضول!) فکر کنند که دارد درس میخواند و بهش گیر ندهند! خوب با این حساب دیگر شکی باقی میماند که سازنده آن ویروس ایرانی نباشد؟

هر کسی با یک مغز دون پایه (!) هم میتواند بفهمد که کار کار ایرانی هاست...




 

 


موسسه امنیتی AVG از شناسایی بدافزار تازه‌ای خبر داده که ظاهرا گوشی‌های اندرویدی را خاموش می کند و در ادامه به سرقت اطلاعات ذخیره شده در آنها می‌پردازد.
 این بدافزار برای تسهیل خرابکاری‌های خود بعد از فشردن دکمه خاموش کردن گوشی توسط کاربر یک انیمیشن قلابی که نشان دهنده خاموش شدن آن است را نمایش می دهد، اما در عمل گوشی روشن بوده و داده‌های آن در حال سرقت شدن است.
برقراری تماس، عکس برداری و اجرای برنامه ها و اقدامات مختلف بدون اطلاع کاربر از جمله توانایی های بدافزار یاد شده است. البته این بدافزار بر روی گوشی های روت شده آندرویدی توان تخریبی بیشتری دارد و لذا کاربرانی که گوشی های خود را روت نکرده باشند، در امان خواهند بود.

کارشناسان امنیتی هشدار می دهند که ممکن است این بدافزار خود را در برخی برنامه های ثالث مخفی کند و لذا کاربران باید در مورد نصب چنین برنامه هایی هوشیار باشند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد