دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

ورود اچ پی به کلان داده ها + افزایش درآمد کلان داده ها...

دوستان عزیز و گرام! این خبر راجع به کلان داده ها و میزان درآمد آن است. از آنجایی که بنده در مسافرت به سر میبرم و مانیتور و کیس را بلند کردم و آوردم، نمیتوانم زیاد به شما توضیح دهم. با دوست دوران دبیرستانم ایمان (که قبلا گفته بودم خیلی فضول بود و دستمال زن دبیرها!) آمدم اینجا و الآن داخل غار هستم و دورمان شغال ها زوزه میکشند! برق را هم ایمان دارد با هندل زدن تولید میکند!!

ایمان سریعتر...

ببخشید! یک لحظه مانیتور کم رنگ شده بود گفتم که سریعتر بچرخاند! خلاصه الآن یک وعضی است در اینجا. امیدوارم زنده برگردم. اگر دیگر مطلب ننوشتم حلالم کنید...

آی لاو یو تک شو کلیک (www.techshowclick.ir) ...

 آه... آی... اوخ... (الکی مثلا ایمان داره گرگها رو میخوره!)





 



شرکت HP پلتفورم ویژه خود برای تحلیل کلان داده‌ها (Big Data) را با نام Haven Predictive Analytics معرفی کرد و توضیح داد این سیستم قابلیت‌های یادگیری ماشینی و سیستم‌های تحلیلی آماری را برای سازمان‌هایی که با حجم وسیع اطلاعات مواجه هستند، ارائه می‌دهد.
این پلتفورم مبتنی بر نسخه جدید سیستم Distributed R شرکت HP ارائه شده است که به گفته شرکت سازنده، این سیستم بر پایه مدل‌های آماری زبان برنامه‌نویسی R عمل می‌کند.
شرکت HP توضیح داد که سیستم جدید به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا حجم‌های وسیع‌تر اطلاعات در مقیاس پتابایت را در زمان کوتاه‌تر تحلیل کنند.




به گفته این شرکت، R یک زبان برنامه‌نویسی ویژه محسوب می‌شود که مبتنی بر میلیون‌ها داده علمی عمل می‌کند و همین مسئله باعث شده است تا پلتفورم جدید برای تحلیل کلان داده‌ها محدودیت‌های پیشین را از میان بردارد.
"شیلپا لاواند"(Shilpa Lawande) مدیر مرکز کلان داده‌های HP گفت: «سازمان‌ها در حال حاضر می‌توانند کلان داده‌هایی که تاکنون قادر به استفاده از آنها نبودند را مورد توجه قرار دهند و تحلیل‌های خود روی آنها را در زمان کوتاه با مقیاس‌پذیری بالا به انجام برسانند».
شرکت HP همچنین از یک الگوریتم جدید رونمایی کرد که فرآیندهای داخلی سازمان را برای کاربران جدید آسان‌تر می‌کند و امکان دسترسی بخش‌های مختلف به تحلیل‌های انجام شده روی کلان داده‌ها را افزایش می‌دهد.







ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی و مخابراتی از بزرگ‌ترین مراکزی هستند که حجم گسترده اطلاعات منظم و سازماندهی نشده را در اختیار می‌گیرند و همچنان به دنبال فرصت‌های بیشتری هستند تا بتوانند از مزایای خدمات چندگانه کلان داده‌ها(Big Data) و سیستم‌های تحلیلی بهره‌مند شوند.
مطالعه جدید مرکز "تحقیقات بازار مخابرات"(TMR) نشان می‌دهد که درآمد حاصل از عرضه سیستم‌های تحلیلی مخابراتی مبتنی بر کلان داده‌ها و داده‌های-به‌عنوان-خدمات(DaaS) باعث خواهد شد تا درآمد کلی صنعت کلان داده‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۵.۴ میلیارد دلار برسد.
داده‌های-به‌عنوان-خدمات نسل جدید سرویس‌هایی محسوب می‌شوند که امکان دسترسی سازمان‌ها به پایگاه داده را فراهم می‌کند و علاوه بر این، کسب و کارها می‌توانند پایگاه داده خود را برپایه سیستم‌های مدیریت سازمانی روی آن به اجرا درآورند.




مرکز "تحقیقات بازار مخابرات" بر این باور است که طی چهار سال آتی بخش اعظم رشد در بازار جهانی خدمات DaaS مبتنی بر زیرساخت‌ها و خدمات پردازش ابری صورت خواهد گرفت.
این مرکز معتقد است که تا سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت‌های مخابراتی بزرگ‌ترین مشتری ابزارهای مربوط به داده‌های-به‌عنوان-خدمات خواهند بود تا بر اساس آن بتوانند استفاده بیشتری از کلان داده‌ها ببرند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد