دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

چت با دخترا و گرفتن عکس و ماجراهای خاک بر سری!

یکی پسری از یک دختری عکس های شخصی اش را از طریق فیسبوک گرفت و بعدش پول گرفت ازش و بعدش پلیس شناسایی اش کرد و دستگیرش کرد. یعنی خاک بر سر من! چرا؟ چون عرضه این کارو هم ندارم. خاک بر سر من! چرا؟ چون یه عمر داریم تو این اینترنت مینویسیم حق التحریر میگیریم. اگه اینکار هارو بلد بودم الـآن جای اینکه اینجا این مزخرفاتو بنویسم داشتم با دخترا چت میکردم و ازشون عکس میگرفتم!

حالا اخاذی را بی خیال! حداقل ازشون عکس میگرفتم. این مهمه ...

پس نتیجه میگیریم خاک بر سر من!




 

 


پسر جوان که پس از ارتباط اینترنتی با دختر جوانی، او را فریب داده و با به‌دست آوردن تصاویر خصوصی وی قصد اخاذی داشت، دستگیر شد.
هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از مردی که دوست اینترنتی اش بود به اتهام اخاذی شکایت کرد و گفت: چند هفته پیش در فیسبوک با پسر جوانی آشنا شدم که خودش را فردی تحصیلکرده معرفی می کرد.
پس از این ارتباط دوستی اینترنتی ما ادامه پیدا کرد و در فیسبوک با هم در ارتباط بودیم. در جریان ارتباط های اینترنتی و تلفنی مان او از من خواست تا تصاویری از خودم را برایش ارسال کنم. فریبش را خوردم و تعدادی از عکس هایم را برایش فرستادم.
وی ادامه داد: چند روزی که گذشت او ارتباطش را یکباره با من قطع کرد و بعد از آن با ارسال پیام های اینترنتی، تهدیدم کرد که برای پخش نشدن تصاویرم در اینترنت، باید به او پول بدهم و اگر به او دو میلیون تومان پول ندهم، تصاویرم را پخش می کند و من و خانواده ام را به دردسر می اندازد.

همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان پلیس فتا به جستجو در این رابطه پرداخته و در ادامه تحقیقات موفق شدند هویت متهم فراری را به دست بیاورند و دو روز پیش با اعزام به خانه اش در یکی از محله های تهران، او را دستگیر کنند. در بازرسی از رایانه متهم تصاویر دختر جوان به دست آمد.
متهم در بازجویی ها به سوء استفاده از عکس های دختر جوان برای اخاذی اعتراف کرد که تحقیقات از او ادامه دارد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد