دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

استفاده آمازون از زبان برنامه نویسی ساخته شده توسط گوگل!

آمازون گفته میخوهد سرویس ابری اش را با زبان برنامه نویسی ای که گوگل آن را ساخته سازگار کند. واقعا جای بسی تعجب دارد. اصلا همچین چیزی هیچ جا سابقه ندارد و هیچ حای جهان همچین اتفاقی نیفتاده و اگر بفتد یک رسوایی است! چون این دو تا دو رقیب و دشمن هستند!

این موضوع درست مانند این میماند که مثلا فردی به نام (مثلا!) علیرضا بذرافشان بیاید سریالی به نام هفت سنگ بسازد که کپی نعل به نعل از سریال مدرن فمیلی آمریکا باشد! اصلا مگر همچین چیزی ممکن است؟!!

من که باور نمیکنم...




 

 


متخصصان در تلاشند تا خدمات پردازش ابری آمازون موسوم به AWS را با زبان برنامه‌نویسی Go سازگار کنند.
 شرکت آمازون اعلام کرد که هم‌اکنون اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است تا سرویس خدمات پردازش ابری Amazon Web Services بتواند از زبان برنامه‌نویسی Go در فرآیندهای خود استفاده کند.
زبان برنامه‌نویسی Go مبتنی بر سیستم کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) به سرویس خدمات ابری AWS اضافه شده است. زیرا شرکت آمازون پروژه‌ای را مبتنی بر حضور گسترده‌تر شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار تعریف کرده است تا به موجب آن بتواند به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد.

لازم به ذکر است زبان برنامه‌نویسی متن‌باز Go توسط گوگل که یکی از بزرگ‌ترین رقبای آمازون محسوب می‌شود، ساخته شده است.




"پیترمون"(Peter Moon) مدیر مرکز توسعه خدمات پردازش ابری AWS اعلام کرد شرکت آمازون درخواست‌های فراوانی را مبنی بر سازگاری با Go دریافت کرده است تا این پلتفورم در کنار زبان‌های برنامه‌نویسی جاوا، C#، Ruby، Python، JavaScript، PHP و Objective-C فعالیت کند.
ویکی‌پدیا GO را یک زبان برنامه‌نویسی آماری توصیف می‌کند که مشکلات C در آن برطرف شده است، امکانات بیشتری را شامل می‌شود، امنیت بالاتری دارد، قابلیت‌های پویا را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد و کار با آن آسان‌تر است.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد