دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

هوشمند سازی ابزارهای سازمانی.

از آنجایی که ما خودمان این خبر را نفهمیدیم اصلا چیست و درباره چه دارد صحبت میکند گفتیم بیاوریم که شاید شما فهمیدید و در نظرات به ما اعلام کردید.

یک روز انیشتین به چارلی چاپلین میگه میدونی چرا مردم دوستت دارن؟ چارلی میگه نه. اینشتین میگه چون با وجود اینکه حرف نمیزنی ولی همه میفهمن چی میگی!! چارلی چاپلین هم میگه حالا تو میدونی چرا مردم دوستت دارن؟ انیشتین میگه نه. چارلی چاپلین میگه چون با وجود اینکه حرف میزنی ولی هیشکی نمیفهمه چی میگی!!

حالا ما هم با توجه به همین حکایت این خبر را کار کردیم ...




 

 


کارشناسان بر اساس بررسی‌های جدید به این نتیجه رسیده‌اند که تغییر نگاه کسب و کارها به نحوه بهره‌وری از ابزارهای هوشمند تجاری (BI) می‌توانند تغییراتی را در فرآیندهای سازمانی ایجاد کند.
 محققان مرکز گارتنر به این نتیجه رسیده‌اند که تا سال ۲۰۱۷ میلادی بخش اعظم کاربران نرم‌افزارهای تجاری و تحلیلی در سازمان‌ها، به ابزارهایی دسترسی خواهند داشت که به کمک آنها می‌توانند بر حسب نیاز خود از داده‌های سازمان بهره‌مند شوند و تاثیرات فراوانی را در این زمینه برجا بگذارند.

افزایش بررسی در داده‌ها، دسترسی به اطلاعات سازماندهی‌نشده و قابلیت‌های هوشمند سازمانی موجب می‌شود تا کارمندان به یک نسبت بتوانند از داده‌های کاربردی بهره‌مند شوند و آنها را در فرآیندهای تحلیلی مورد استفاده قرار دهند.





مرکز تحقیقاتی گارتنر پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی بخش قابل ملاحظه‌ای از ابزارهای کشف داده در سازمان‌ها قابلیت‌های هوشمندی را ارائه می‌دهند که به تعامل و تحلیل هرچه بیشتر در این زمینه کمک می‌کند.
"ریتا سالام"(Rita Sallam) مدیر تحقیقات گارتنر در این خصوص گفت: «قابلیت‌های آماده‌سازی داده از نیازهای ضروری سازمان‌ محسوب می‌شود و به کاربران سازمانی امکان می‌دهد با دسترسی بیشتر به ابزارهای اطلاعاتی و تحلیلی، بتوانند به صورت شخصی نیازهای خود را برطرف کنند.»
این مرکز پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۱۶ میلادی کمتر از ۱۰ درصد ابزارهای هوشمند تجاری مجهز به سیستم‌های بهره‌مندی اختصاصی از داده‌ها برای جلوگیری از تناقضات تحلیل‌های اطلاعاتی در سازمان به کار گرفته می‌شوند که البته این روند تا سال ۲۰۲۰ رشد چند برابری را تجربه می‌کند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد