دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

دنیای تکنولوژی ، ارتباطات ، موبایل ، فناوری و ...

اخبار و مطالب جالب از دنیای تکنولوژی ( تک شو کلیک . آی آر )

آیفون بخر بگذار داخل فریزر تا خراب نشود !!

اپل روز به روز دارد میفهمد که چین چه بازار بزرگی ست. یعنی واقعا کوچه بن بست چین میارزد به خیابان ولیعصر تهران! بس که جمعیت دارد. برای همین هم اپل فوکوس (تمرکز) کرده روی چین و هی فروشگاه افتتاح میکند داخل چین.

البته اپل نمیداند که ایران چه بازار بزرگتری برای آیفون است. فقط کافیست در ایران مُد شود ، همین که مُد شد با وجود جمعیت 70 میلیونی ایران 100 میلیون آیفون خواهد فروخت. میپرسید چطور؟ چطور ندارد که؟ اینجا ایران است. میفهمی؟ ایران!

اگر مد شود مردم نفری ده بیست تا اپل میخرند میگذارند داخل فریزر برای روز مبادا. میفهمی؟

تا به حال در عمرتان اینطور قانع شده بودید؟




 

 



اپل به فکر توسعه کسب و کار خود در چین افتاده و به‌ زودی پنج دفتر فروش جدید در بزرگ‌ترین بازار جهان افتتاح خواهد کرد.
اپل برای تطبیق بهتر و سریع‌تر در بازار چین به دنبال یافتن فضای بیشتری برای ارائه محصولات خود می‌گردد و به‌ همین دلیل نیز در طول بازه زمانی اندکی بیشتر از یک ماه، این شرکت پنج شعبه فروش جدید و نمایندگی خود را در چین خواهد گشود.
به این ترتیب تعداد فروشگاه‌های اپل در چین به ۲۰ عدد خواهد رسید که بیشترین تمرکز آنها نیز شهرهای بزرگ این کشور است.







کشور چین بزرگ‌ترین بازار مصرف جهان محسوب می‌شود و بسیاری از شرکت‌های آمریکایی با دیدن این بازار برای ورود به آن وسوسه می‌شوند.
در این میان اپل با عقد قراردادهای همکاری با چین برای مدت زمان معقولی در این کشور مشغول به کار بوده است و اکنون مسئولان این شرکت تشخیص داده‌اند که این زمان برای رسیدن به مرحله توسعه کسب و کارشان کافی بوده است.

سال نوی چین در تاریخ ۱۹ فوریه یعنی پایان بهمن ماه به وقوع خواهد پیوست و اپل قصد دارد تا با استفاده از این فرصت، شرایط ویژه بازار سال نو را در این کشور مورد استفاده قرار بدهد و به کمک نمایندگی‌های جدید خود بتواند به فروشض مطلوبی در این بازه زمانی دست پیدا کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد